Informatyka - poziom podstawowy - KLASA III

Lp. Temat Opis Uczeń Nauczyciel Materiał Sprawdzian
1. Firma, czyli jak oprogramowanie ułatwia pracę Cele i treści b/d Materiał 1-3 b/d
2. Kalkulujemy, czyli jak wykorzystać arkusz kalkulacyjny w zarządzaniu finansami Cele i treści b/d Materiał 1-3 b/d
3. Z sieci do tabeli, czyli jak interpretować dane za pomocą arkusza kalkulacyjnego Cele i treści Tabela_0(3-4) Materiał 1-3 b/d
4. Spośród wielu, czyli filtrowanie w arkuszu kalkulacyjnym Cele i treści b/d Materiał 4-5 b/d
5. Z eksperymentu do arkusza, czyli analiza danych z doświadczenia Cele i treści b/d Materiał 4-5 b/d
6. Edytor grafiki w pracy zawodowej, czyli tworzymy reklamę Cele i treści Zdjęcia do zajęć Materiał 6-8 Dane do pracy klasowej Sprawdzian - arkusz
7. Reklama jest ważna, czyli jak wykonać atrakcyjną prezentację Cele i treści b/d Materiał 6-8 b/d
8. Prezentacja wideo, czyli jak przygotować prezentację filmową Cele i treści b/d Materiał 6-8 b/d
9. Multimedia w prezentacji, czyli dźwięk i film na slajdach Cele i treści b/d b/d b/d
10. Skuteczne wsparcie, czyli jak przygotować pokaz prezentacj Cele i treści b/d b/d b/d
11. Atrakcyjnie i wygodnie, czyli jak upowszechniać prezentację Cele i treści b/d b/d b/d Prezentacja projektów medialnych
12. Utrzymujemy kontakt z klientami, czyli korespondencja seryjna Cele i treści Baza danych - arkusz b/d Korespodencja seryjna-ćwiczenie
13. Różne sposoby instalacji, czyli przygotowujemy miejsce dla systemu Linux Cele i treści b/d b/d b/d
14. Wiele wersji, czyli wybieramy dystrybucje Linux Cele i treści b/d b/d b/d
15. Bez kosztów, czyli programy w Linux Cele i treści b/d b/d b/d
16. Tryb tekstowy jest ważny, czyli poznajemy konsolę Linux Cele i treści b/d b/d b/d
17. Okienka nie są potrzebne, czyli używamy konsoli Linux Cele i treści b/d b/d b/d
18. Komputer w kieszeni, czyli jak wykorzystać system Android w nauce i pracy Cele i treści b/d b/d b/d
19. Był pierwszym z okienkami, czyli macOS i jego właściwości Cele i treści b/d b/d b/d
20. Przypomnij sobie, czyli wracamy do środowiska programistycznego Cele i treści b/d b/d CPP - online gdb
21. Przypomnij sobie, czyli podstawy języka programowania Cele i treści b/d b/d b/d
22. Czy litery to liczby, czyli kod ASCII i porównanie tekstów Cele i treści b/d b/d b/d
23. Metoda naiwna, czyli szukamy wzorca w tekście Cele i treści Wyszykiwanie wzorca - opis Materiał_23 b/d
24. Realizacja algorytmu, czyli program szuka wzorca Cele i treści b/d b/d b/d
25. Korzystamy z office.com, czyli jak wykorzystać aplikacje chmury w nauce Cele i treści b/d Materiał_25 b/d
26. Nie tylko w firmie, czyli wykorzystanie aplikacji komunikacyjnych w nauczaniu Cele i treści b/d Materiał_26 b/d Sprawdzian - zakres materiału
27. Każdy ma notatki, czyli jak wykorzystać chmurę do wspólnej nauki Cele i treści b/d b/d b/d
28. Walidacja, czyli sprawdzamy wyniki swojej pracy Cele i treści b/d Materiał_28 b/d
29. Matura, czyli jak komputery wspomagają przygotowanie do egzaminu Cele i treści b/d Materiał_29 b/d
30. Rozwiązywanie testów pomaga w nauce, czyli jak aplikacje testują wiedzę Cele i treści b/d Materiał_30 b/d
D1. Lekcja uzupelniajaca - D1. Cele i treści b/d b/d b/d
D2. Lekcja uzupelniajaca - D2. Cele i treści b/d b/d b/d
D3. Lekcja uzupelniajaca - D3. Cele i treści b/d b/d b/d